Tuesday, February 28, 2012

Tips mengurangkan jerawat bersama Catalyst VCO

Jom ikuti tips untuk mengurangkan masalah kulit berjerawat dan anda dinasihatkan untuk DISIPLIN kan diri anda serta mesti KONSISTEN amalkan vco untuk mendapatkan kulit yg lebih sihat dan cantik.

1. Catalyst VCO + Air Kosong

Minum air kosong sekurang-kurangnya 1.5L sehari

Catalyst VCO dan air kosong akan membantu sistem penghadaman menjadi lebih sempurna. Apabila sistem penghadaman kita mempunyai masalah seperti sembelit dan lain2, toksin dan kotoran dalam badan tidak dapat keluar dan boleh menyebabkan masalah muka berjerawat. Catalyst VCO + air kosong boleh mempercepatkan proses penyingkiran toksin dalam badan dan jerawat akan kurang tumbuh kerana toksin dan kotoran dalam badan dikeluarkan melalui proses pembuangan :) So, vco dan air kosong sangat penting untuk mendapatkan kulit yg lebih sihat dan cantik. Untuk result lebih superb duperb, boleh amalkan vco + catalyst collagen. Set yg sangat superbbbbb~

2. Catalyst VCO + Sunblock

Memakai sunblock semasa keluar dari rumah

Catalyst VCO dan Sunblock akan menghalang kulit daripada rosak. Sinaran UV adalah salah satu punca kulit menjadi rosak. vco juga boleh dijadikan asas makeup dan boleh dapatkan makeup kita semakin glowinggggg :)) sebelum ni sy dah pernah update entry mengenai tips vco sebagai asas makeup. boleh klik DISINI :))

3. Catalyst VCO + Sayuran + Buahan

Makan sayuran dan buahan secukupnya
Buahan dan Sayuran salah satu zat penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. vco + sayuran + buahan akan memberi kulit yang halus, lembut, dan sistem penghadaman juga akan jadi lebih teratur. lagi bagus kalau kita amalkan dengan catalyst collagen dan minum dengan jus buah untuk lebih efektif dan kesan berganda-ganda.


Diingatkan sekali lagi, anda mestilah disiplinkan diri anda serta konsistenkan pengambilan vco :)) kalau tak disiplin dan konsisten, macam mana nak dapatkan kulit yg sihat kan. :)) dan juga mestilah bersabar bersabar bersabar. vco bukan sejenis makanan ajaib. makan terus dapat muka cantik. vco hanya sejenis supplement yang baik untuk kesihatan dalaman dan bagus untuk merawat kulit yg bermasalah :))

Semua perkara datangnya daripada Allah, tetapi kita mesti bersabar dan sentiasa berusaha untuk mendapatkan perkara yang lebih baik :)) insyaAllah

3 comments:

Cik Amni said...

sis, mintak izin share k.. ;)

Syuhada Catalyst said...

@Cik Amni : boleh. sila sila :))

Anonymous said...

salam,saya nak minta izin share info di atas.

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy