Saturday, April 9, 2011

Catalyst Hair Treatment Series



CATALYST HAIR TREATMENT SERIES

Salah satu nutrisi semulajadi terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut yang sihat dan berkilau. Amalan menyapukan minyak kelapa dara di kulit kepala akan dapat memastikan kulit kepala bebas dari kelimumur, kutu dan telur kutu, malah ia membantu masalah kulit kepala kering. Minyak kelapa dara banyak digunakan di asia sebagai rawatan rambut.

Keguguran rambut yang berlaku antara 50-100 helai sehari adalah dikategorikan normal, tetapi jika berlebihan perlu diambil perhatian serius dengan mendapatkan rawatan segera. Pakar kesihatan juga sering kali menyarankan setiap individu mengamalkan gaya hidup seimbang terutama dari segi pemakanan. Ini adalah kerana ia boleh menyebabkan keguguran rambut yang mana hampir 90% komponen penting rambut adalah protein. Kesihatan rambut banyak bergantung kepada pengambilan zat seperti kalsium dan zink.
HAIR TREATMENT
RM 39.90(semenanjung)
RM 43.90 (sabah & sarawak)
Produk ini mencuci dan merawat masalah-masalah rambut dan kulit kepala secara intensif.

HAIR REVITALIZER
RM 39.90 (semenanjung)
RM 43.90 (sabah & sarawak)
Penyegar rambut(minyak rambut) adalah untuk kegunaan harian. Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran kulit kepala dan rambut.


KEBAIKAN HAIR TREATMENT SERIES
  1. Merawat kebotakan dan keguguran rambut
  2. Menghitamkan dan melebatkan rambut
  3. Mengatasi masalah penyakit kulit kepala
  4. Membantu menstabilkan kimia semulajadi pada kulit kepala
  5. Menghapuskan kelemumur pada kulit kepala, mencegah dari mengalami kekeringan kulit dan menghalang kulit kelemumur dari merebak
  6. Membantu pembentukan tisu kulit kepala dan merawatnya
  7. Melindungi kulit dari radiasi ultraviolet matahari
  8. Menyuburkan kulit kepala

0 comments:

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy