Wednesday, December 25, 2013

Floral Mask


APA ITU FLORAL MASK?

Mask ini diperbuat daripada arang.
Fungsi utama adalah untuk MENGHAPUSKAN BINTIK HITAM DAN PUTIH. Sangat sesuai untuk mereka yang ada masalah kulit berminyak. Bila kulit berminyak maka jerawat tak segan silu nak singgah. Mask ini mampu membuatkan wajah kita terpelihara dari jerawat, selain itu arang ni boleh dikatakan rawatan asas. Sekiranya kita mula treatment dengan mask ni maka lebih senang untuk atasi masalah kulit yang lainnya. Mask ni juga bertindak merangsang PENGHASILAN TISU-TISU BARU DAN MEMUDAHKAN DETOXIFIKASI, so kulit kita ni susah nak keluar jerawat sebab mask ni dah tolong detoxkan.

Mask ni sesuai UNTUK SEMUA JENIS KULIT LELAKI DAN PEREMPUAN, digalakkan untuk kulit yang sangat bermasalah. Penggunaannya 2 KALI SEMINGGU SAHAJA. Yang paling best warna mask ni sangat comel. Warna purple gelap dan bau pulak wangi. Bila guna rasa tenang dan relax sangat 


FLORAL MASK BOLEH MEMUTIHKAN? BOLEH KURANGKAN PARUT KE? BOLEH KAWAL KULIT BERMINYAK? KULIT SENSITIF DAN BERJERAWAT SESUAI TAK?

Floral mask tidak memutihkan dan tidak mengurangkan kesan parut. Ia khusus untuk mengatasi masalah blackhead & whiteahead serta mengawal kulit berminyak dan juga mengurangkan jerawat. Sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat supaya mask ini dapat buangkan kotoran dan lebihan minyak pada kulit. Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kering juga boleh menggunakannya kerana floral mask mempunyai moisture complex untuk mengatasi kulit kering dan kusam. Ia tidak mengelupaskan kulit.

Mask (peel off) berwarna 'purple' yang lain dari yang lain. Haruman bau lavendar yang menyegarkan

MOISTURE COMPLEX - Untuk melembabkan kulit kusam
VITAMIN A, B3, C, E - Untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
Q10 - Berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
HYALURONIC ACID - Melindungi kulit daripada pencemaran & radiasi UV

Testimoni dari pengguna Floral Mask

Fatin Liyana : Blogger no 1 Malaysia

Ben Ashaari : Top 10 blogger Malaysia

Irine Nadia : Top 10 blogger Malaysia

Izzue Islam

Yuyu Zulaikha : top 10 famous blogger di malaysia

Ainan Tasneem



Berminat? Boleh emailkan order anda ke syuhada_catalyst_vco@yahoo.com
Sebarang pertanyaan boleh SMS / Whatsapp kami ke 0199610300

0 comments:

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy