Wednesday, May 11, 2011

Testimoni Lagi :)

Testimoni yang saya nak share kali ni mengenai masalah kulit muka. Memang nampak sangat perubahan positif setelah mengamalkan Catalyst VCO. dan testimoni ni CREDIT TO ZATIE CATALYST. Tuan punye gambar ni adalah kakak kepada Zatie Catalyst iaitu wanie. :)



Ni gambar SEBELUM die menggunakan mana-mana produk




SELEPAS 1 minggu mengamalkan CATALYST VCO




SELEPAS sebulan mengamalkan CATALYST VCO

"Setelah sebulan saya mengamalkannya, kulit muka saya bertambah gebu dan putih. Malah, metabolisme saya semakin tinggi. Penghadaman saya sangat sangat baik. Saya juga tak rasa letih bila bangun awal pagi walaupun tidur lewat malam. Saya amat berpuas hati dan akan terus mengamalkan cara hidup sihat ini" - Wanie


Korang boleh lihat sendiri betapa berkesan nya produk Catalyst ni. Gambar testimoni ni betul2 tak edit yee. real punyee. so, korang boleh buat kesimpulan sendiri dengan apa yang korang lihat. :)

Alhamdulillah, makin hari makin ramai memberi feedback positif mengenai CATALYST VCO ni. Untuk anda yang mempunyai masalah kulit muka seperti muka berminyak, jerawat dan parut, saya syorkan anda mencuba Catalyst VCO ini. Memang sangat2 berkesan. Saya sendiri telah mencubanya. :)

** Sebarang persoalan, anda boleh emailkan kepada **
syuhada_catalyst_vco@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

 
Designed by Whitey Mommy